dlaczego WARTO

Pomagamy firmom rosnąć w siłę, zwiększać zyski ucząc i promując odpowiedzialne wybory.

Bio Green Future to targi dla firm, które chcą rozwijać swój biznes i zarabiać więcej. Udział w targach to więcej niż promocja. To spotkanie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Dzięki kontaktom osobistym zbudujesz relacje i zaufanie, dasz się poznać. To także okazja by zaangażować się w działania na rzecz poprawy kondycji zdrowotnej ludzi i ochrony środowiska, a co za tym idzie współtworzyć warunków dla zrównoważonego stylu życia.

Szacujemy, że targi Bio Green Future odwiedzi blisko 20 000 osób. To Twoi potencjalni klienci. Biorąc udział w targach, w charakterze wystawcy, masz aż trzy targowe dni na pokazanie im swoich produktów i usług. A to nie wszystko. Dzięki szerokiej kampanii komunikacyjno-promocyjno-edukacyjnej oraz dużemu zainteresowaniu mediów naszym projektem Twoja marka dotrze także do setek tysięcy ludzi w Polsce.

Podczas targów Bio Green Future porozmawiasz i zbudujesz cenne relacje biznesowe, które zaowocują nowymi kontraktami. Targi to idealna okazja by nie tylko zbudować bazę nowych klientów, ale także by usłyszeć o ich potrzebach i oczekiwania (opinie), co pozwoli na jeszcze lepsze dopasowanie oferty do oczekiwań odbiorców i zwiększy ich grono.

co ZYSKASZ

staniesz się CZĘŚCIĄ wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju projektu w Polsce

nawiążesz cenne
KONTAKTY

zadbasz o OCHRONĘ środowiska naturalnego naszej planety dla kolejnych pokoleń

zaprezentujesz swoje PRODUKTY I USŁUGI tysiącom konsumentów

zbudujesz WIZERUNEK marki odpowiedzialnej społecznie

wesprzesz EDUKACJĘ
najmłodszych

profil ODWIEDZAJĄCEGO

Targi Bio Green Future będą gościć tysiące odwiedzających, którzy dowiedzą się o naszym wydarzeniu dzięki szerokiej kampanii komunikacyjno-promocyjnej.

Możesz być zatem pewien, że wśród osób, które odwiedzą targi Bio Green Future będą konsumenci świadomi oraz gotowi na uczestnictwo w działaniach na rzecz poprawy klimatu oraz stanu środowiska naturalnego planety.

Co więcej, będą to także klienci gotowi na wprowadzenie zmian w sposób odżywiania, pielęgnicę ciała i domu, którzy zdający sobie sprawę z tego jak ważne jest podnoszenie jakości produktów, które używamy i spożywamy na co dzień.

Warto podkreślić, że dzięki tak szczególnemu gronu odwiedzających, świadomych i otwartych na zmiany konsumentów, targi Bio Green Future to idealne, jedyne w swoim rodzaju miejsce do mocnej promocji i edukacji produktów sektor biożywności, ekokosmetyków i środków czystości oraz green energy.

ODWIEDZAJĄCY STREFĘ BIOPRODUKTÓW
  • Osoby ciekawe nowych smaków i zainteresowane kupnem produktów ekologicznych na Twoim stoisku
  • Osoby/konsumenci dbające o zdrowe ciało i umysł, poszukujące kosmetyków w jakości eko
  • Osoby/odwiedzający, które sprawię, że sektor bioproduktów będzie jeszcze bardziej rozpoznawalny, co realnie przyczyni się do wzrostu popytu na Twoje wyroby
  • Twoi przyszli stali klienci, rzecznicy Twojej marki
ODWIEDZAJĄCY STREFĘ GREEN ENERGY
  • Osoby, świadome nadchodzących zmian, gotowe do zdobycia wiedzy i podjęcia działań w celu ochrony klimatu
  • Przedstawiciele firm, rolnicy, właściciele obiektów noclegowych oraz klienci indywidualni, którym Twoi eksperci będą mogli przedstawić korzyści wynikające z zielonej transformacji (nie tylko dla środowiska, ale i ekonomiczne)
  • Twoimi odwiedzającymi będą osoby, które od domu do domu, wśród rodziny, znajomych czy w pracy będą propagować i polecać Twoje usługi i działania również po zakończeniu targów

3 kroki DO SUKCESU

  • poinformuj aktualnych i potencjalnych klientów oraz media o swoim udziale w wydarzeniu
  • opublikuj informacje o uczestnictwie w wydarzeniu na profilu Facebook/Linkedin firmy
  • roześlij mailing o udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
  • wyślij pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
  • roześlij zaproszenia przekazane przez organizatora
  • zaproś klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
  • dodaj w stopce mailowej informacje o obecności na targach
  • prześlij do organizatora informacje o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzeniu lub na profilu wydarzenia/wydarzeniu na facebooku/linkedin
  • przygotuj i poinformuj o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
  • zamieść na stronie internetowej informacje o udziale w targach (np. baner)
  • zamieść reklamę w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie)

  • przygotuj atrakcje na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
  • przygotuj obsługę stoiska, która powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element, strój w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
  • reaguj natychmiastowo na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
  • przygotuj formularze, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
  • zaproponuj wspólne zdjęcia z klientami, które później będzie można wykorzystać na firmowej stronie (nie zapomnij zapytać o zgodę na publikację zdjęcia)
  • wyróżnij się spośród na tle innych i przyciągnij uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
  • wybierz najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
  • przygotuj materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
  • nigdy nie zostawiaj stoiska pustego!
  • przygotuj gadżety, które ułatwiają odwiedzającym zapamiętanie firmy
  • zamieszczaj na bieżąco zdjęcia z targów na profilu Facebook/linkedin firmy

  • wyślij, drogą mailową, podziękowanie osobom, które odwiedziły Twoje stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
  • zamieść krótką relację z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
  • zamieść zdjęcia wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
  • skontaktuj się telefonicznie z osobami które odwiedziły Twoje stoisko w celu uzyskania informacji, czy są zainteresowani ofertą firmy